poniedziałek, 5 stycznia 2015

O mnie i o blogu



Chcę Was bardzo przeprosić za to, że nie przedstawiłam się i nie napisałam nic o sobie w pierwszym poście, ale chciałam koniecznie dodać tamten post ze względu, że czas naglił! Mam nadzieję, że mi wybaczycie, więc do rzeczy.

Mam na imię Klaudia, w styczniu kończę 18 lat, także nie ma to tamto. Najwięcej czasu poświęcam nauce, ze względu na ciężki profil w liceum. W wolnych chwilach spotykam się ze znajomymi (chyba jak każdy w tym wieku, co za odkrycie...), czytam książki, robię zdjęcia i oglądam jakieś durne programy typu Top Model, także nic nie wyróżnia mnie od innych dziewczyn. Niestety przez małą ilość czasu, albo inaczej, nie umiejętność gospodarowania nim, trochę książki i fotografia zeszły na drugi bok i nie wiem czy uda mi się to kiedykolwiek nadrobić.

Na blogu chcę pisać o tym co mi przyjdzie w danej chwili do głowy, więc nie mam obranej konkretnej kategorii. Myślę, że każda dziewczyna w tym przedziale wiekowym znajdzie coś dla siebie. Także zapraszam do obserwowania i wyczekiwania kolejnych postów. Będę starała się dodawać je w miarę regularnie, co tydzień. Proszę Was również o odrobinę cierpliwości, ze względu na to, że jestem nowicjuszem na blogu i pomóżcie zyskać mi nawet niewielkie grono odbiorców. Będę się cieszyła z każdej nowej osoby, która z chęcią będzie do mnie zaglądała. Także trzymajcie się, pa :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz